Mitt liv som man

Jag skulle verkligen inte vilja byta kön men om jag var tvungen skulle jag nog inte förändras särskilt mycket tror jag. Jag skulle nog ha varit en datornörd och suttit och spelat GTA och WOW hela tiden haha. Nej men jag vet faktiskt inte, jag hade nog varit rätt mobbad eftersom jag hade målat naglarna för det skulle jag verkligen inte klara mig utan. Det hade varit tråkigt och då hade jag nog haft mest tjejer som kompisar. Eftersom jag vuxit upp som tjej så har jag mycket innött som jag inte tror jag skulle kunna ändra på. T.ex. så skulle jag nog inte börja gilla fotboll bara för att jag blev en kille.


 

Jag tror mycket av min personlighet är ganska beroende av kön.  Inte fullt ut eftersom jag har många killkompisar och tycker det ofta är roligare att vara med killar än med tjejer. Men det är mycket individuellt.  Jag är väldigt flexibel och kan lätt anpassa mig till olika grupper och det kan ju vara en fördel om man skulle byta kön.


 

Egentligen hade det varit rätt intressant att byta för en dag för att se hur det var men jag är 100 % säker på att jag hade velat byta tillbaka för jag trivs jättebra som den jag är.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej och hå! Ja, du fungerar bra med både killar och tjejer så jagtror att det skulle fungera bra för dig att byta! synd det där med naglarna bara ;D

2008-10-03 @ 12:30:50
Postat av: Lovisa

Alla skulle tro att du var en BÖG om du hade bytt till man, för det är "kvinnligt" arr måla sina små nagar ! ;)

2008-10-03 @ 12:36:30
URL: http://olovisa.blogg.se/humanus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0