Varumärke jag förknippar mig med

Jag kan stolt förknippa mig med varumärket O'boy. De gör världens godaste mjölkchoklad enligt min mening och jag dricker det non stop 24/7. Jag är så beroende att hela studiebidraget går åt att köpa mjölk och O'boy pulver. Ibland får jag så svåra sockerchockar att jag ramlar ner på golvet och darrar i flera minuter. Detta kan ske när som helst och är ibland väldigt olägligt. I skolan har jag en mikro i skåpet och 7 liter mjölk i en enorm termos för att kunna dricka så mycket som möjligt. Jag är en stolt O'boy narkoman som inte skäms för mitt beroende. Om jag skulle vara utan min O'boy i, låt oss säga en kvart, kan det ge oönskade abstinensbesvär och min aggression går ut över allt och alla som är i min närhet. Jag bits och rivs som om jag vore en gorilla. Men trots detta är jag riktigt stolt över behovet. Jag har sparat alla gamla O'boy paket och har närmare 7649 stycken i min samling som jag räknade så sent som i morse. Mitt största nöje är att bada i ett stort badkar fullt med O'boy, detta gör jag ca en gång i månaden. Men den stora mängden O'boy pulver som behövs till detta och all mjölk som måste värmas upp kostar ofantligt mycket. Mina föräldrar stöttar mig inte och därför måste jag stå för alla kostnader själv. Men jag har ett deltidsjobb som ger mig en liten inkomst i månaden och den går oavkortat till O'boy köpen. Jag kan tyvärr inte se kritiskt på det här och min förknippning till varumärket. Jag brinner så starkt för det att jag inte kan se något negativt. I alla fall inte med själva varumärket. Det som man kan se som negativt är väl att det inte är särskilt nyttigt att dricka O'boy. Men utöver det finns det, enligt mig, INGET som bör eller kan kritiseras med O'boy! 


Kommentarer
Postat av: Stefan

Du kankse borde söka dig till någon grupp som behandlar Oboy-beroende. Själv fördrar jag vanlg kakao.

2009-01-09 @ 09:46:58
URL: http://stefanshumblogg.blogg.se/
Postat av: Stefan

Du kankse borde söka dig till någon grupp som behandlar Oboy-beroende. Själv fördrar jag vanlg kakao.

2009-01-09 @ 09:47:47
URL: http://stefanshumblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0